World-of-natalie

Direktlänk till inlägg 1 november 2012

Wierd! :)

Av nattakatta5 - 1 november 2012 14:33

Hellu alla läsare!!

Ska snart ta bussen,men först inlägget!

Ni vet gubbarna i vänster sida på start

sidan...när jag skulle logga in typ i förr i går

så kom denna gubben fram! har aldrig sett den förrut!

den ser lite konstig ut,men kläderna var faktiskt ok..

om man genför med håret!!!

iaf herrå allihop mst sticka!!

//natta

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av nattakatta5 - 3 november 2012 14:37


hej! Nu inför vintern är det bra om man har fina ljusa färger, drf kmr här lite tips till dig! jag själv har fallit för det här ljus lila nagellacket !     Märke:Malava Nummer: 184   Den heter "frozen berry". man kan köpa d...

Av nattakatta5 - 3 november 2012 00:24

Hej allihop! bråkade med Ciara13 igår...IGEN!! Hon blev kaxig helt plötsligt när hon hade sin 13-åriga kompis hemma hos henne! I vanliga fall brukar det vara jag som är den som tar komandot,men nu blev det lite motstånd för en gngs sk...

Av nattakatta5 - 30 oktober 2012 21:56

halloj halloj! Tog denna bilden av mig själv när jag gör windy weather! fångade i perfekt läge!! //Natta     ...

Av nattakatta5 - 30 oktober 2012 21:39


hej! jag vill hemskt gärna veta vad ni tkr om saker o ting....drf har jag tagit denna bilden från google...det är ett rosa nagellack... jag har faktiskt just den färgen på mina naglar just nu! iaf... kommentera vad du tkr om det! oc...

Av nattakatta5 - 30 oktober 2012 14:05

Hej! jag har en yt-kanal..(youtube kanal) jag har bara en video så att det är nt mkt o se... men iaf...Adress: sök på detta:bellaSweetSilver på yt! No bad comments guys!!    just kidding whit cha'!!     snart halloween! JIPPI!!!     Bus...

Presentation


hellu!
Natalie här,
Välkommen!
Cheka mina inlägg om mitt msp-liv! ställ gärna en fråga till majj ;)
//Natalie

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

vad skulle du vilja äta mest?
 Klubba
 Choklad
 knäck
 Sega råttor
 Ahlgrens bilar
 Chips
 kakor
 Polkagrisar
 Tuggummi
 Läkerol

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards